خدایا...


سکوتی به وسعت دلتنگی...

ღ♣ஜ♫●•▪Lovely●•▪♫ஜ♣ღ

خدایااااااا.....:
    
      آنکس که در تنها ترین تنهاییم..
  
               تنهای، تنهایم گذاشت،...
 
به حق تنهاییت  در تنها ترین تنهاییش 
 
                      ... تنهای تنهایش نگذار...
.



نظرات شما عزیزان:

me&you
ساعت23:50---14 مرداد 1391
GHASHANG BOOD golhaye aziz

manam alan linketoon mikonam movafagh bashid

mer30 ke be webam sar zadid

dobareh az in kara konid
پاسخ:حتما....:) :)


masoud
ساعت12:30---9 مرداد 1391
گاهی درکت می کنند،گاهی ترکت!!!



به خیالشان موزون عمل می کنند...



غافل از اینکه دلی سکته می زند



در لا به لای این ریتم ها...!





منتظر پست های جدیدتون هستم



پاسخ:خیلی قشنگ بود...ممنونم...بازم بهمون سربزن...


alireza
ساعت20:42---5 مرداد 1391
سلام اپم

masoud
ساعت23:12---4 مرداد 1391
سلام ممنونم از نظرت و محبتی که نسبت به وبلاگ من داری و ممنونم این که منو لینک کردی من هم لینکت کردم



هنوز خیلی پست های وبت رو نخوندم چند تای اولش زیبا بود در کل وبلاگ خوبی دارین به دلم نشست عالیه اما یه چیزی تو زوق میزنه اونم قفل کردن کیلک راسته



اینقدر به اینو اون توضیح دادم که دیگه خسته شدم که به هزار یک دلیل این کار اشتباهه البته صاحب اختیار خودتی



موفق باشیپاسخ:سلام...ممنون ک ب وبمون سر زدی..و همین طور مرسی ک لینکمون کردی....چرا کار اشتباهیه؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:خدایا,تنهایی,ساعت 6:43 PM توسط GhazaleH & ReyhaneH| |


Power By: LoxBlog.Com